Wednesday, September 4, 2013

Sügis televusseris

Kauaoodatud sügis jõudis juba mõne päeva eest kätte. Noh, kuude sügis. September ju kestab! Ja kui õnnelik ma olen! Miks? Vat, sest nüüd on taas teleekraanidel minu lemmikseriaalid ja kõik muu värk. Eelkõige minu lemmik ''Pilvede all''. Seda olen ma juba esimesest hooajast jälginud ning ikka ei saa mul sellest küllalt. Ükspäev mõtlesin, et peaks eelmiste hooaegade osad veel läbi vaatama. Sinna on aega. Nii vana ma veel pole, et ei mäletaks, mis juhtunud on. Aga vat, kolme õe elu ja olu on ikka südamesse sööbinud. Armas seriaal.
Teine mu lemmik, või tegelikult jagab teist ja kolmandat kohta kaks sarja-saated: ''Pealtnägija'' ja ''Terevisioon''. Mitte et ma nüüd iga hommik istuks ja vahiks ''Terevisiooni'', aga lihtsalt mu on hea tunne, kui tean, et ärkan, panen teleka ETV peale ning saan hommikuse laksu uudiseid ja energiaposu kätte. Ja igakolmapäevane ''Pealtnägija'' kohe peab kuulub peab vaatama listi. 
Nüüd kahjuks on minu silmis tsipa langenud ''Ringvaade''. Eelmisel hooajal olid ju saatejuhid Marko Reikop ja Anu Välba. Ma olin tolle imelise paariga nii ära harjunud. Anu Välba asemele pandi Grete Lõbu, kes on kuidagi liiga kinnine ja naeratab kuidagi sunnitult. Reikop on ikka endine tore ja lõbus ja kaasahaarav. Võib-olla on asi harjumises, pean vaatama ja tasapisi harjuma ning äkki lõpuks saan aru, et ega Grete Lõbulgi midagi viga pole. Nagu tavaliselt. Teadagi on ju inimesed harjumuste ohvriteks. Sinna ei saa midagi teha. Ainult aja ja muudatustega kaasa minna. Kes harjub kiiremini, kes mitte nii kiiresti. 
Seega on üheksa kuud midagigi telekast vahtida, kui igavaks kisub. Peale uudiste ja dokumentaalide muidugi. Viimasel ajal olen kuidagi dokide peale üle läinud ja igasugused filmid on mind kuivaks jätnud. Ehk hakkan suureks saama või üritan oma tulevasele võsukesele muljet avaldada.

Muide, on teile teada fakt, et kõik lapse haigused kuni lapse 7.eluaastani on põhjustatud vanematest ja nende olekust, suhtlemitest jmt. Seega peavad vanemate suhted olema tasakaalukad ja head. Vist. Eks ole näha, kas asi toimib või mitte. 

No comments:

Post a Comment