Tuesday, September 3, 2013

Terror Kass

Üritan, mis ma üritan, aga kassist jagu ei saa. Juba mitmendat päeva arvab kass, et ei ole mul üldse vaja näputööga tegeleda. ''Loe raamatut või vahi telekat, minu alt mustrit kätte ei saa,'' vaatab ta mulle otsa ja ütleb mõttes ennasttäis olles. Nii ma siis tema pärast ei saagi teha seda, mida mul vaja teha on. Kass on kõiges süüdi! Viimasel ajal on kiisu-miisu üldse kuidagi mulle väga truu. Aga eks ma annan talle süüa ja teada on fakt - armazdus käib kõhu kaudu... 
Aga ega ma niisama räägi, et kass terroriseerib, mul on ka fotosüüdistused olemas. Vaadake ise ja vaadake, kellele kuulub teie toetus: mulle või kassile.
Alguses on ta ainult ninaotsaga mu käsitöömaterjali peal.
St paneb mu kannatuse proovile.
Siis ta juba tuleb ja istub!
Ja jõllab, sest temal on ju õigus.
Ja lõpuks ta lihtsalt arvab, et on väsinud ja jääb magama...
Terror ma ütlen.
No nääte - isegi fotosüüdistused näitavad, et too kiisu-miisu on minu tegemiste vastu. Nüüd ei saa keegi öelda, et ma luiskan. Järgmine kord võtan rohkem pilte üles. Vaadaku too kassihärra siis, kuidas üritab end välja rabeleda tollest supist. 

No comments:

Post a Comment