Saturday, April 7, 2012

Kevad!

Mis toimub, kes ütleks, kõik on muutund. hoolimatuks ja ükskõiksemaks. Tõega, mis toimub?!? On nagu kevad või nii ja ilmateade kah valetab - lubas aprillikuuks ilusaid päikselisi ilmasi, aga taevast kallab vaid lund. Ja nagu sellest oleks veel vähe, tehakse lumest veel tuisku kah. Annan nii jälle otsad. Enne jõule oli kõik must ja nüüd - lihavõtetel - on valge. Kuhu maailma ma sündinud olen? Mina enam siin elada ei taha. Suren maha ära. Vat siis. Mina maailma provokatsioonidele ei allu. Näitan, et olen tugevam ja ei tee nii nagu ilm tahab, et teeksin. Nende oma viga, et õigel ajal õiget ilma ei anna. Ja see, et seitsmekümnendatel oli ka aprillis taolist ilma, ei anna õigust sellise ilmaga praegu hoobelda.

Aga mina tegin täna oma vanema õeksekesega esiteks küpsisetorti ja teiseks esimest korda elus pikka poissi porganditega. Esimese korra kohta tuli isegi hea välja. Peab uuesti tegema. Äkki tuleb siis veel parem. Arenguruumi Igatahes näib olevat.

Annan otsad. Kohe präägast. Miks? Niisama, nalja pärast. Kui ise nalja ei tee, ei tee seda ka keegi teine sinu eest. Teada tuntud õpetus.

No comments:

Post a Comment