Sunday, January 8, 2012

Süütuse võtmine

Korda läks! Võtsin kätte ja läks korda! Ma kaotasin oma noorema õe klubisüütuse! Kui minu klubisüütuse orgunnis ära vanem õde (kui ma nüüd ikka õigesti mäletan), siis pidin mina oma noorema õe süütuse ära likvideerima. Hakkama sain! Teate, isegi põnev oli. Mul pole nii põnev ikka olnudki klubis. Tasub ikka noorema õega klubisse minna.

Esiteks nägin ma kahte tuttavat. Teiseks sain ma ühe oma tuttavaga paari. Kolmandaks sain ma paarimineku eest kaks tasuta Coolerit (lugeda: minimaalse alkoholisisaldusega limonaadi). Neljandaks sai tantsida, tantsida, tantsida, tantsida.... Viiendaks ütlesid ühed, et ma olen klubi huvitavam neiu. Mhm. Selles osas ma natuke kahtlen, aga pole hullu. Kuuendaks, suutsin ma jälle mängida päästvat inglit. Päästeingel on mu teine nimi nii ju. Seitsmendaks ei soovita ma kellelgil sukkis lumes sumbata.

Meeldejääv õhtu sellest aastast. Ja kohe nii aasta alguses.




Muide, seadsin endale tähtaja: kuu lõpuks kas korter või uuesti bye-bye Estonia! Nii on minu tänased lood.

No comments:

Post a Comment