Tuesday, January 3, 2012

Kaart

Mulle tuli eile postiga (võis vabalt olla ka postituviga, sest mind polnud kohal, kui asi juhtus) pruunis ümbrikus kiri. Tegelikult polnud kiri - kaart oli! Uusaasta kaart! Ise joonistatud ja puha. Kuusk peal ja puha. Ja mitte Eestist. Ikka kaugelt maalt: Türgist!

Igatahes aasta on mul alanud täitsa ilusti kaunisti toredasti.


Ja Gaba ütles mulle täna, et ma teen naljakat häält ja viitas sellega sellele, et ma olen naljakas. Juba teine laps, kes nii arvab. Sest mind ju ilmselgelt kiusatakse sellepärast, et ma olen naljakas. Loogika missugune! Laste arvates. Ohhh, kuidas nad mulle meeldivad!


Ja muide, kes te siin kõik loete ja ikka veel ei tea, siis on mul uus blogi kah: http://lubadusedterveksaastaks.blogspot.com/. Seal saate silma peal hoida minu selle aasta lubadustel ja nende täitmistel. Nii et võib vahepeal igavuse peletamiseks lugeda...

No comments:

Post a Comment