Wednesday, June 1, 2011

Nalja nabani

Kui keegi ütleks sulle, et sul polegi sellist geeni olemas, et kellegagi tülis olla, siis ei oska ju midagi öelda! Oleks see siis esimene kord, kui mulle nii öeldakse, aga see oli juba teine või kolmas kord ning seda on öelnud täiesti erinevad inimesed! Juhataja ütles mulle nii igatahes. Tahtsin talle eile paberi kah anda. Sellise papri, kus kirjas, et ma ikka ära lähen töölt. Juhataja aga vastu, et tema tahab minult ainult sellist paprit, kus oleks kirjas, et ma ei lähe kuhugi. Ja kui ta seda ei saa, siis ta ei tahagi ühtegi paberit ja kõik! Juhataja siiski ei taha, et läheksin. Siiski kiiruse etalon + kiiresti õppija + hea ettekandja. Ühesõnaga ma mõistan ka neid. Aga minu jäämise paprit ei saa nad ikkagist!

Eile tegin turistidega pilti kah! Paar tuli minu juurde ja küsis, kas nad võivad minuga koos pilti teha. Mis seals ikka! Kandik lendas nõudega nurka ja mina olin valmis poseerima! Nüüd olen ma veel rohkem kuulus, kui nädala alguses olin! Ikkagist jäädvustati mind fotomasinaga kahele pildile.

Eile oli 1. juuni. Päev, millal sain teada, miks minu üks kunagine sõbranjesi meile selja keeras ning meiega ei suhtle. Meie intelligentsi tase ei ole lihtsalt nii kõrgel nagu võiks olla. Me olevat liiiiiiiiiiiiga keskklass. Uskuge või mitte, aga ma polegi end kunagi normaalseks pidanud. Ainult too põhjus on põhjus, mis on lihtsalt kõige uskumatum ja jaburam, mille peale tulla! Ei heiduta see mind sugugi. Ütleks vaid, et kallis Ada tundis mind ja teisi sel juhul vähe.

No comments:

Post a Comment