Sunday, June 12, 2011

KiigaKaaga

Finally on mu tööorjus läbi. Ma ostsin end orjapõlevest vabaks. Mitte keegi ei saa mind enam orjastada! Vähemalt mitte enne, kui seda ise tahan. Ma siiski vabaduse inimene! Ja pohhuist pealekauba.

Õhtal sai õeksekestega jalutamas käidud ja külakiigega kiikuda kah. Kiiiiiikuda oli niiii lahe! Põhuteatri juures on üks miniatuurne külakiik, kus peal on kirjas: ''Põhuteatrile toob energia Eesti Energia''. Hää teada. Kiikumist kordaks veel ja veel ja veel. Kui täna vihma ei sadama, siis lähen ja kiigutan veel. Teisalt, kas vihm on kunagi takistuseks olnud? Eee, nope! Muide, eile sadas lehti! Jaa! Ma ei valeta, Neti nägi ja Maarja nägid ka seda. Tuul oli vinge kah. Ma püüdsin oma luuleandi kah demonstreerida, aga Neti ütles mulle, et nüüd olen ma ametlikult idioodiks tunnistatud... Pole hullu! Kui mind poleks, poleks tal nii lõbus kah!

Hetkel pakin asju. Koristan ja pakin. St ÜRITAN koristada ja pakkida. Tõin ühe karbi kah. Ilmselgelt jääb sellest karbist mulle väheseks. Mul pole hallimatki aimugi, kuidas ma asju pakin. Aga mul on nüüd magamiskott kah! Selline... Oransž. Apelsinioranž. Nii numpsik! Mu kott on oranž, mu magamiskott on oranž, nüüd peaks ka oranži telgi kusagilt muretsema ja siis oleksin ma oranžifanaatik. Idee tuli! Ma lähen ja otsin endale oranžid reisupüksid ja -pluska. Minu lemmikvärviks on praegusest hetkest oranž. Ja kõik.

Leidisin mõned ütlused-tsitaadid, ma lihtsalt pean neid jagama. Esimene meeldib mulle neist kõige rohkem. Too esindab mind - ma ei hoia mitte millestki kinni, sest nii jääksid nii mõnedki asjad elus proovimata.

Elu on mäng. Võidab see, kes sellest kiiremini aru saab. Võidureegel on lihtne - ära hoia kinni mitte millestki. Mitte millestki!

Inimestel pole enam aega midagi tundma õppida. Nad ostavad kõiki asju valmis kujul kaupmeeste käest. Ja kuna ei ole kaupmehi, kes sõpru müüksid, siis polegi inimestel enam sõpru.

Everyone has that one little secret, that no one, not even your best friend, knows about you.

Dance like no one’s watching, sing like no one’s listening, love like you’ll never get hurt, and live like it’s heaven on Earth!

I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they are right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together - Marilyn Monroe

What’s done is done, what’s gone is gone. one of life’s lessons is always moving on. Getting over a first love, dealing with heartbreak, dealing with death and dealing with life. it’s ok to look back and think of fond memories, but keep moving forward and you will live your life happily!

On ju vahvad ütlused? Jätke meelde ja tegutsege vastavalt nendele. Mina igatahes üritan sedasi teha.

Just küsisin oma reisikaaslaselt, ega ta ümber mõelnud pole. Ja mis tema vastas? ''ümber mõelnud? :) ma ei suuda ära oodata millal minema saan :D kahjuks olen kuskilt mingi haiguse endale külge saanud ja üüberhalb on olla, aga ma kasutan kõiki ravivõtteid mida tean ja pean ruttu-ruttu terveks saama :D , aga ära muretse kui ma just surema ei hakka,siis tripime igal juhul :D'' Vot nii. Mulle meeldib mu reisukaaslane! Mul täitsa pohhui (ma tean, et see on pähh sõna ja kasutan seda viimasel ajal üsna tihi, aga saage aru! - ma lihtsalt ei leia mingit muud head sõna selle asemele... Väljend ''kama kaks'' tüütab kah ju päris kiiresti ära...), mida kõik teised arvavad! Lähen ja teen just seda, mida mina tahan.

No comments:

Post a Comment