Sunday, June 5, 2011

Jälle üks lõpp-punkt

Vanalinnapäevad on läbi. Jäätised-kommid-nännid jagatud. Ja öeldud, et mina olen ainuke, kellele võim pole pähe hakanud. Linnahalli katusel sai politsei eest põgenetud ja ikkagist kaks pudelit mõdumärjukest ära joodud. Mõdu on hää, kuigi natuke palju kleepuv. Mina ja Marko tegime kahekesi VLP vabatahtlike kokkutuleku linnahalli katusel. Markoga saab küll tarka juttu rääkida! Isegi siis, kui mu intelligentsi tase ei ole mõne arvates just keskklassile omane, oskame mõlemad nii tarka juttu vahelduseks rääkida, et mõnel vajub imestusest suu lahti! Mind oodatakse Soome tagasi. Ma olin lihtsalt hea töötaja ja ei vingunud ka siis, kui olin terve päev heinapalle loopinud, vaid jätkasin ning viskasin hanguga heinapalle 3 meetri kõrgusele endal veremaitse suus. Hakkama sain! Seda isegi kordaks!

Ja nüüd on mul NELI vaba pääva! Johaidiii!

No comments:

Post a Comment