Thursday, June 30, 2011

Kujutate ette?

Suudate ette manada, kui imetabaselt mõnus on istuda kiiktoolis, vahtida mehasuperhüperhelesinist taevast, kus ilutseb kauniskuldne päikeseratas ning lihtsalt olla?

Oeh, Soomes heinategemine on isegi meeliületav tegevus. Hakka või seda armastama! Ainuke miinus on see, et hetkel peab passima päääääris pikaldaselt. Uskumatu lihtsalt! Pool tundi rügad heinapallidega, sõimates neid, et nad ikka õieti paika läheksid, ja siis tuleb ülejäänud tunni järelejäänud pooltunnike, mil lihtsalt mitte midagi tarka teha pole...

Kolmas päev ja mina tunnen elust ikka veel rõõmu!

Eile ütles Kata, eestlane, kes samuti heinaorjaks seiamaile tulnud, et tüdrukud, kes on pigem oma isade nägu, on õnnelikud inimesed. Ma kohe ei teagi, kelle nägu ma rohkem olen - isa või ema. Õnnelik olen ma sellegipoolest!

No comments:

Post a Comment