Thursday, December 12, 2013

Naine ilusaks!

Nonii! Käisingi siis tasuta meiki saamas. Ma kohe pean jagama infot, muidu läheb ju meelest ära. Grimmikooli tüdruk tegi. Poolteist tundi ma siis istusin, tegin silmi lahti ja panin kinni. Võtsin prille eest ära ja panin ette. Vaatasin ja kuulasin, mida õpetaja tüdrukule räägib ja mida vaja teha oleks. Sain teada, et olen suvetüüp ja et mul on silmad erinevate kujudega! Tohohh pele. Seda ma ei teadnud ja ei osanud isegi vaadata. Väike soeng tehti ka. Tehti ka pildi before ja after, aga neid ei saa... Isegi oma õpilased ei saa. Kui siis alles kevadel, kui lõpetavad. Seega ma tegin endast ise pilti! Iga päev ei saa ju endale tasuta meiki teha lasta, jumestajad kallid ning teiseks pole nagu vajadust. Kui ehk pulmapäeval lasen õige kosmeetiku juures meigi teha, enne mitte. Igatahes, ego tõusis ja poseerisin endale ja tegin mõned pildid. 



Ma lihtsalt ei osanud valida, millist jätta ja millist võtta. Ja neid pilte on palju rohkem. Teadagi fakt ju, et 50st pildist on vaid mõned kõlbulikud. Natuke vanemana tunnen ma end küll, aga mitte palju. Tsipa vanemana. Ja küll olen ma ilus! Ennast imetlemast ma ei väsi. Hakka või iga päev endale taolist meiki pähe tegema. Sams - ma istusin seal poolteist tundi, ja ma tõesti ei viitsi iga hommik ärgata, et endale meiki teha. Nii hea ma ka pole. Kuigi jah, heade sündmuste puhul ju võib. 

Ohh, kui keegi tahab mulle veel meiki teha, olen ma kahe jalaga ja käega poolt! Ja mu nägu ka! 

Ma avastasin, et mul on ikka päris ilusad huuled. Enne olen ikka vaid oma silmi imetlenud, aga ka huuled on päris kobedad...

Aitab naljast ja eneseimetlusest! Kaua ma ikka kiitlen!

No comments:

Post a Comment