Friday, August 2, 2013

Midagi ilusat

Ühesõnaga, väga palju on juhtunud vahepeal ja minul on lihtsalt nii kiire, et mul pole aega hingamisekski. Okih, hingamiseks peab aega jääma, sest see tuleb ju loomulikult. Kui ikka tuleb. Vähemalt loodan seda. Igatahes, paar nädalat tagasi sain uudise, et võitsin piknikukorvi! Johaidiii! Nii väga tahtsime Sassiga piknikukorvi, seda õiget ikka, ja kevade lõpus-suve alguses saigi osaletud nii naljaviluks kampaanias, kus pidi ostma kaks Twixi või Tupla vmt paberit ja ostutšeki ära täitma oma andmetega. Olin juba ära unustanud ja üks reede helistati, et võitsin! Õnn oli suur - vähemalt üks hea uudis terve aja jooksul. Käisin sellel järgi ja tõesti - korv on väga hea ja super. Seal on isegi neli paari nuge-kahvleid-lusikaid ja korgitser olemas, ning tugevast plastmassist neli taldrikut ja neli joogitopsi. Ühesõnaga, kõik vajalik on olemas. Tumepruun punutud korv ja suur ka veel pealekauba. Nii et rõõmu kui palju. Sel aastal juba teine võit mul. Kuigi kahjuks ei realiseerinud ma oma esimest võitu. Pole hullu! - vähemalt sain oma korvi.

Ja üks hea uudis, mis alguses polnud üldse nii hea, kui oleks võinud olla, on see, et ma hakkan aktiivselt nüüd oma pugu kasvatama. Mitte mingi erilise dieedi pärast, vaid lihtsalt selle pärast, et üks uus tulevane ilmakodanik arvas, et ta peab end minu sisse ära peitma. Hea inimene nagu ma olen, kannatan siis seda jõhkrat vägivalda ja muutun emavaalaks. Ehk siis ma ei hakka siin omale uut blogi tegema, et titeblogi teha, vaid jätkan sama blogiga samas vaimus, lihtsalt teema muutub vahepeal. Ühesõnaga eks näeb, mis edasi saab üks samm korraga.
Kõige naljakam on see, et kõik sunnivad mind sööma juurikaid ja puuvilju ja kõike tervislikku. Ma siis näksingi neid. Varsti olen ise üks banaan või porgand. Ja nii tahetakse, et ma kaalust juurde võtan. No kuulge, enne võtan ma kaalust alla. Nii tervislikult pole ma juba ammu toitunud. Äkki nakatab teisigi - porksidieet ruuu-uuuuuu-uuuuu-liiiiiiib!

No comments:

Post a Comment