Friday, February 24, 2012

Vabariigi aastapäeva puhul

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hSHKPxRN-DY#!

Tuhat korda kas või alata
tuhat aastat tõusu mitte luigelend
oma rahvust maha salata
sama ränk on nagu orjaks müüa end.

Eestlane olen ja eestlaseks jään,
kui mind eestlaseks loodi.
Eestlane olla on uhke ja hää
vabalt vaarisa moodi.

Tuhat kõuehäälset küsijat
Vaba meri. Põlistalu. Püha muld.et küsijat
Tuhat korda tuhat püsijat
kõige kiuste elus hoiab püha tuld.

Eestlane olen ja eestlaseks jään,
kui mind eestlaseks loodi.
Eestlane olla on uhke ja hää
vabalt vaarisa moodi.

Mm... jah, just nõnda vabalt vaarisa moodi.
Nende mehiste meeste moodi.

Eestlane olen ja eestlaseks jään,
kui mind eestlaseks loodi.
Eestlane olla on uhke ja hää
vabalt vaarisa moodi.

Jah, just nõnda vabalt vaarisa moodi.
Nende mehiste meeste moodi.


See laul on mulle alati meeldinud ja judinad peale ajanud.Lihtsalt just selline laul, mida peab kuulma taolistel päevadel. Isegi Hispaanias olles kummitas too laul mind. Ma tean, kuhu ma kuulun.

Ikka siia - Eestimaale -, ja mis sest et valitsus on mäda, mis sest et palk on vilets, mis sest et siin on tuhat muud jama, aga siiski - tegemist on Eestiga ja mulle ikkagist meeldib siin. Mujal ju pole selliseid kauneid laule ning imelisi lauljaid nagu siin. Noh, mind ärgem parem arvestage, mina olen nõrk laulja, hea, kui viisiga pidada oskaks. Niikuinii laulan kõvasti ja valesti ja lihtsalt mööda. Savi ju. Kui mina tahan, siis mina laulan. Kuulaku siis, kui väga tahavad.
Siiski siiski: Hääd 94. vabariigi aastpääva kõikidele!

No comments:

Post a Comment