Saturday, February 25, 2012

Ingel

Kas usute, et igal inimesel on olemas oma ingel või isegi mitu? Mina usun. Sest ma tean, et minu inglil on palju tööd olnud ja tänu temale olen ma ikka nii mõnestki seigast eluga välja tulnud. Okih, imal tekst, aga siiski - Inglid on olemas. Usute sellesse või mitte. Ja siit ka üks lühike tekst.

''Inimene küsis oma inglilt: ''Miks siis, kui mul kõik hästi oli, käisid sa mu kõrval ja liival oli näha kaks paari jälgi - minu ja sinu omad -, siis aga, kui mind tabas ebaõnn, jätsid sa mu maha ning ma nägin liival vaid ühtesi jälgi?''
Ingel vastas: ''Kui sul olid rasked päevad, siis ma kandsin sind kätel.''''

Näete, nii teeb ka minu ingel, vähemalt kujundlikult öeldes võin ma käe südamele panna ja öelda, et ta seda teeb: käib mu kõrval, kui mul läheb hästi, ning kannab mind, kui mul läheb kehvemini. Sest ma tean, et õnn tabab mind niikuinii. Väikest uskumist on vaid vaja.

Imala nonsense jutu lõpp. Nüüd võite naerda, kui tahate.

No comments:

Post a Comment