Monday, November 15, 2010

*Ma armusin! Armusin sellesse väikesesse hiirepoissi, kes ilutseb mu blogi vasakul poolel. Ta on ju nunnu! See on armastus esimesest silmapilgust. Oeh. Nii vinge!
*Lähen täna enne kella 22 magama. Hibenshibenshurraaa!
*Tulin täna koju. Tegin kõike asjatoimetusi aeglaselt. Isegi süüa. Olgu, selleks ei pidanud ma väga palju pingutama. Aga minu saavutus-ma ei pannudki arvutit tööle, enne kui olin söömise lõpetanud! Juhhuuu! Tubli mina.
*Väikeõde käis täna korra minu juures. Talle isegi meeldis mu koht. Kuigi ta mainis, et imelik, kui telekat pole...
*Ostsin täna endale uue mantli! Mulle ilgelt meeldib see. Mõnusat värvi ka!
*Vanem õeksekene ostis aga uued saapad. Mul on tema üle ikkka tõsiselt hea meel.
*Lugesin täna lauset, mis eesti keeles kõlab umbes nii: Maailmas on vaja rohkem Disneyt, siis on maailm ka rõõmsam. Vot. Nii et vaadake ka rõõmsaid lastesaateid!

No comments:

Post a Comment