Thursday, November 11, 2010

Kummaline. Lugesin just vanema õeksekese blogi. See ei olnud just kõikse positiivsemaid asju täis tipitud. Ja siis tulen enda blogisse tahtmisega kirjutada kõiki neid häid asju, mida ma näen ja tunnen ja mis juhtunud on! Tundub vägagi ebaõigalne. Seepärast ma täna ei kirjutagi... Ma ei tea, millal jõuan oma nimekirja siia kirjutada, aga ma teen seda nädalavahetusel millalgi! Sest ma PEAN ju kuidagi oma õnne väljendama! Lihtsalt: pulbitsev õnnetunne ei mahu varsti niii mu sisse ära!

Aga uskuge - ma lihtsalt olen õnnelik! Ma ei tea, millest, AGA ma olen!

Ma olengi vist leidnud need inimesed, kes teevad mind õnnelikuks. Ja ma tean vähemalt kahte inimest, kes ei suudaks mind vistist väga kaua õnnelikuna hoida. Seega - minu valik on olla õnnelik!


Vot, nii hüppaks ma keset lilli! Kui oleks suvi, siis keksiksin ma nendes. Ausalt öeldes - mõtetes teen ma TÄPSELT nii ka praegu!


Ma arvan, et selles peitub mingi osa minu õnnest...

No comments:

Post a Comment