Friday, November 12, 2010

Okitoki. Nüüd on see kuldne aeg käes, kus teen oma kokkuvõtvad positiivsed asjad avalikuks. St nii võrd kui võrd. Eks näeb nüüd, mis sel nädalal kõik juhtunud on. Mingilgi määral.
*Leppisin esmaspäeval kliendiga kokku oma ESIMESE kokkusaamise
*Olen vestelnud väga huvitavate inimestega ja mõnega lihtsalt naeran herneks telefoni otsas
*N käis mul külas teisipäeva õhtul külas
*K käis Tallinnas. Saime kokku... Kes teab, see teab, kes ei tea... Vb kunagi saab teada
*Vanema õeksekesega käisime esmaspäeval ostmas mulle süüa. Nüüd on süüa nii palju, et majandan ennast vabalt ära vähemalt kuu aega. Noh, leiba jmt läheb vaja küll, aga üldiselt ei pea toidu pärast muretsema.
*Sain lõpuks ära proovida Kalev Desiré šokolaadi. Latte maitselise
*Lähen nädalavahetusel K ja J hoidma
*Issi lõhkus mulle kotitäie puid. Nüüd on vähemalt reedeni puude varu olemas
*10s oli mu palgapäev!
*K'i ema saatis sõnumi ja ütles, et K ootab mind väga. Reedel lähen talle külla
*Tunnen, et olen sel nädalal tööd teinud
*L küsis mu käest, mida ma arvan, mis on loovus. Ja sealt läks jutt juba edasi. Huvitav oli
*Iga õhtu on täis plaane ja tegevusi.
*Naudin oma elu
*K küsis, kas mul kunagi halvasti ka läheb. Kohe ei teadnud, kuidas sellele küsimusele vastata. Iseenesest ju mõtlemist väärt küsimus.
*Olen vaadanud ka 3D telekat juba
*Olen lihtsalt õnnelik!
*Ma sain kliendiga kokku neljapäeval. Enne seda oli paanika missugune. Käed värisesid ja puha. Peale seda oli elu hernes! Selline tunne, et käikski kliendi juurest kliendi juurde ja räägikski aina nendega! Põnev!
*Käisin neljapäeval järjekordsel BLi koolitusel. Sain teada uusi asju.
*Enne kokkusaamist oli mul ikka hirm naha vahel ja käed värisesid, aga kolleeg suutis mind naerma ajada. Nii et nii hull see asi polnudki.
*Avastasin, et ma polegi väga kodus süüa teinud... Ühe poti riisi keetsin ja seda olen söönud kolm päeva lõunati tööl. Natuke kodus ka.
*Mu vajaminevate asjade nimekiri väheneb!
*Mul on motivatsiooni, et arendada põhitööd ja et tõusta kõrgemale kohale BLis
*H ütles, et BLINT on nagu pikamaajooks - energia peab ära jaotama.
*Mulle meeldivad vinged ja omapärased inimesed!
*Ühel lapsel on roheline klounihelkur! Mul oli ka selline ja see on vinge! See oli mu lemmikhelkur peale draakoni oma.
*Üks ütles mulle: ''haha Mega lahe oled :D oskad kohe tuju ülesse tõsta :D.'' Vinge ju!
*Olin tööl natukene üksi eile ja selle ajaga sain 5 tellimust! Halleluuja! Helistavad ikka vahvad inimesed!
*Vanemale õeksekesele sain vinge ja tema soovidele vastava jõulukingi ka!
*Eile käisin K juures ja mängisin temaga. Ikka vahva oli nt mööda tuba koerana või kassina ringi lasta.
*Sain uue kogemuse, kuidas olla ja käituda G4Siga, uurijatega, kriminalistidega. Mu teadmistepagas aina laieneb!

No comments:

Post a Comment