Tuesday, November 2, 2010

Pole jällegi väga pikalt ühtegi sissekannet teinud. AGa nüüd ju teen!
*Keetsin puupliital musta teed. Eelmine üürnik oli jätnud terve koti musta teed siia. Hea. Tagavara vähemalt olemas!
*Pakkusin kolleegile välja, et asendand teda järgmisel nädalal kaks tundi. Ega mul niikuinii midagi targemat teha pole. Pealegi - mulle meeldib tööl olla. Pluss - mul pole abi pakkumise vastu mitte midagi.
*Kuulan üle pika aja Jaan Tätte plaati. Hea. Hea. Mälestused...
*Mul käis korstnapühkija! Ooojeeee! Oli alles vahva see korstnapühkija... Ikkagist oma isa ju!
*Maailm on väike, sain jälle sellest teada. Mu üürileandja pikaajaline korstnapühkija ja abiline selles vallas on olnud mu vanaisa!
*Tööl oli täna põnev ja tegus ja lihtsalt... Nautisin iga hetke, kuigi oli kiire. Mulle lihtsalt meeldis.
*Koon jälle. Ja hakkan kohe tööd tegema.

No comments:

Post a Comment