Wednesday, March 13, 2019

Täiskäik tagasi!

Kas ma jõudsin täna punktist üks punktini kaks? Ilmselgelt on vastus teada. Kas ma sain miskit uut teada? Ilmselgelt mitte! Kui just mitte arvestada töölt saadud informatsiooni, aga kuna see ei vii mind kuidagi edasi, olen edasi lootuselt loogik. Loogik vist isegi väga väikeses osas. 

Eile jäi lisamata, et kirjutamisega pean ka hoogu juurde saama. Üks-kaks-kolm! - jaaaa.... - hoog on sees! Peaasi, et pidama ei jääks. Lobapidamatust peab ju kuidagi arendama. See on nagu kirjandi kirjutaminegi: kui sa kuidagi seda ei arenda, siis ei saa sa selles ka heaks. Loomulikult on inimesi, kellel on looduse poolt lausa kaasa sündinud imeline kirjutamisoskus, ja teine tema kõrval nülib kas või pliiatsisüsilt koore ümbert, aga lihtsalt ei saa paberile peale sidesõnade miskit. Kust see tuleb? Ei tea. 

Hakkasin uurima tee kohta. Eesti keeles leidub neid asju vähe, sellest olen aru saanud. Kord juba tegin kiiruuringu. Leidub, väga üldist infot. Olen alati rõhutanud, et google aitab alati! Tegelikult aitab ka. Nii mugav ja lihtne on panna otsingusse märksõna ning leiad kõike ja rohkemgi veel! Aga kuhu ma jõuda tahtsin, on see, et vajadusel leidub sealt väga palju infot.
Just lugesin, et eraldi kategooriasse kuuluvad taimedest ja puuviljadest tehtud segud. Tehniliselt ei saa neid segusi ''teeks'' nimetada. See tähendab, kui segu ei sisalda teelehti, siis tegu ei ole (tehniliselt) teega. No näed! Seega nn taimeteed, mida meil müüakse ''tee'' nime all, polegi teed. Pole olemas sel juhul kummeliteed või piparmünditeed. Need on taimejoogid (selle sõna mõtlesin mina välja, inglise keeles on väljend ''tisanes'', kahjuks ei suuda väga korrektselt seda emakeelde tõllkida, aga põhimõtteliselt viitab nimetatud väljend kofeiinivabale segule, mis sisaldab taimi, puuvilju jmt).

Progress on siiski toimunud - olen teinud pooleldi motivatsioonikirja ning lugenud tee kohta veel. Asi läheb ikka põnevaks. Kui saab põnevuseks nimetada poolikut mot-kirja. Parem see, kui mitte miskit! Pealegi ei tohi enda meeltes lasta mõlkuda lausel: unistus on see, mida sa väga tahad, aga mis täide ei lähe. Lora! 

Vaatab edasi, mida ilusat meile järgmised päevad toovad. 

No comments:

Post a Comment