Monday, March 18, 2019

Kaks poolt

Mõtle ja vaata palju soovid, ikka näib, et igaühel meist on vähemalt kaks eri poolt. Kui mitte just rohkem. Asi pole eri iseloomudes, pigem nagu... Soovides, Kes me soovime olla, kuhu soovime pürgida. Ehk veel midagi. Mitmendat korda taban end aru saamas, et ma pole 100% kindel, kumb tee on tee, mida mööda ma sooviks rohkem sammuda. On ju võimalik sammuda kaht teed paralleelselt. Seda loomulikult juhul, kui nad teineteisega liigselt ei põrku. Teoorias on ilus, kui valitud teekonnad teineteist täiendavad. Olgu, annan alla korraks: nad ei saa alati teineteist täiendada. Rahumeel peaks olema nende vahel. Iga valitud teekond peaks teoorias Sulle endale midagi andma. Arvan, et see on olulisem kui ühisosa leidmine. Jah, ühisosa oleks tore, veel toredam on positiivsed emotsioonid, mille saame.

Eelneva lõigu kirjutasin mõni päev tagasi. Ehk isegi rohkem. Väike mõtteavaldus kogu teema kohta. Jääb ainult tõdeda, et kui oled ikka kahepaikne, siis oled ikka kahepaikne ning sinna ei saa miskit teha. Jah, on neid, kes teavad täpselt, mida tahavad, kus tahavad jne. Mina tean ka! Kahjuks tean kaht asja. See väike detail teeb asja keerulisemaks. Siinkohal on paslik tõdeda, et läheb nii kuidas läheb. Veidike Õnne läheb ikka vaja. Mõnikord lihtsalt ilma selleta ei saa. Pinguta, palju soovid. 

Edusammudest. Jah, olen vaadanud, kandideerinud. Hetkel kõik. Vabanduseks võib tuua tegusa nädalavahetuse. Kahjuks peab tunnistama, et peale Imelise Teaduse ajakirja pole ma miskit juurde lugenud. Patt. 

No comments:

Post a Comment