Tuesday, February 11, 2014

Raamatud

Tita vist ei taha välja tulla. Liiga sooja koha leidis endale. Liiga mugavalt tunneb end seal. Eks siis seepärast ta end ei liigutagi viimasel ajal eriti, sest teab, et ta peaks väljas olema mitte sees. Ma arvan, et ta teeb meelega nii. Kisub kiusu. Pealegi, nagu olen ma aru saanud, siis ta niikuinii ei tee nii nagu teised tahavad vaid kõik vastupidi. Hakkab mulle juba praegu vastu. Tubli laps vähemalt! Pole mul tema kohta midagi halba öelda. Aga ämmaemand ütles, et on vaja sauna ja seksi. Sauna kahjuks pole... Kurb. See jääb siis vahele. Ja põrandaid peab käpuli pesema. Nii peaks saama kõik põrandad läikima hõõrutud. Aknaid võiks iseenesest peseta ju... Talv küll on, aga hetkel on see talv pigem nagu varakevad, kus hommikuti kuuleb linnulaulu ning veesolinat ning igal pool on koerte jäetud miinihunnikud. Nii et peab vaatama, et mõne sisse ei astu. 

Küsisin täna ämmaemanda käest kah, kas ma ikka kõhuli magada tohin (ma magan ju siiani kõhuli, okih, mitte päris kõhuli, aga nii pool-kolmveerand asendis) ja tema ütles, et nii võib, aga päris kõhuli ei tohi. Pluss kui laps hakkab kära tegema, siis ka ei tohi. Last see ei koti, olen ma tähele pannud. Ta ei tee üldse kära, kui kõhuli olen. 


Alles hiljuti võtsin kätte raamatu ''Kadri/Kasuema''. Ma pole seda kunagi lugenud. Jeah, imelik ta ole. Aga ma pole seda mitte kunagi lugenud! Ajab naerma, eks? Mind küll. Kodus on raamatu olemas, aga mina seda ei lugenud. Allakäinud olin. Eks ma lugesin lapsepõlves muid raamatuid. Aga mulle meeldib see raamat. Ma saan aru, miks see mõnele veel meeldib. Raamatust võib järeldada, et unista, unista suurelt, sest unistused täituvad. Kui mitte kohe, siis hiljem. Ja ikka ei mõika, kuidas ma ''Kadri/Kasuema'' varem pole lugenud. Hullumeelsus!

Kooki tegime üks õhtu! Õunakooki. Ooo, see oli imeliselt hea. Ma ei teadnudki, et oskan peale surnud koera ka õunakooki teha. Kuigi erilisi oskusi selleks pole ju vaja, aga siiski.
Siiski siiski on viimasel ajal mingi hea koduse toidu isu. Näiteks hakklihasoust kartulaga või lillkapsas sulatatud võiga või riisipuder/mannapuder kisselliga või ... Mul oli veel miskit. Mälu. See on see haugi mälu: 15 sekundit ja ülejäänud on refleksid. Ja refleksid ütlevad: sul on nädala õppimisplaan ja sa pole seda järginud. Johaidii. Nii palju siis plaanidest. Aeg neist kinni pidada!

No comments:

Post a Comment