Friday, November 4, 2011

Kuulsuseminutid

Mina saan kuulsaks! Mina lähen nüüd ajakirja või ajalehe sisse. Jaaa! Vähemalt pilt minust ja pagarikojast. Ja üks ikka küsis mu nime ka. Oeh, mina saan kuulsaks. Ikka 10 korda kuulsamaks kui ma juba olen. Ses suhtes, praegast ma ju pole väga kuulus... Ainult natuke. Ma ju räägin, et kaamerad armastavad mind! Mina neid küll nii väga ei armasta, aga see ei loe.
Kõik sai alguse juba esmaspäeval. Pagarikotta astus äkki sisse palju naisi ja mehi. Kõigil ikka väääägevust priiskavad kaamerad käes. Üks siis rääkis neile ka midagi. Mõtlesin, et noh, turistid, mis nad ikka olla veel saavad. Välja tuli aga see, et tegmist on hoopistükkis Soome ajakirjenikega. Mingi toitlustus jmt värgi omad. Eestis kuulasks võib-olla väga ei saa, aga Soomes siis küll. Isegi mu nimi on ju seal! Mis seals ikka. Ma tean ju, et ma olen kuulsus ise...

No comments:

Post a Comment