Thursday, September 23, 2010

Viis asja

Mina juba ammu mõtlema, et iga päeva kohta toon siin välja vähemalt viis head asja, mis päeva jooksul on toimunud. Olgu need siis kõige tühisemad asjad, mis päevas olla saavad. Sest nii hakkan ma eeldatavasti rohkem positiivsemalt mõtlema. Niih, tänased viis asja:

*imetlesin täiskuud, mis vahepeal peitus õhtuste liikuvate pilvede taha ja mille kõrval püüdis end säravana näidata üksik täht
*käisin täna ühte korterit vaatamas. Helistasin ja sain kohe vaatama minna
*täna hommikul paistis päike
*kuulsin hommikul Uuno raadiost head laulu ''Sügisesed kirjad''
*avastasin, et igal hommikul tulevad mulle vastu ühed ja samad näod.
*mulle anti tööl lisatööd lisatasu eest

Vot, mina arvan, et see on päris hea saavutus. Kuus head asja ühe päeva kohta. Tegelikult lisaks veel midagi, aga lihtsalt... Tööl on mul põnev elu ja ma vist ei pea kunagi tundma lobisemispuudulikkust.


No comments:

Post a Comment