Thursday, September 16, 2010

Taaskohtumine

Eile sain üle pika aja kokku Janikaga. Saime natuke olla kursaõed TLÜs ja siis jätsin mina ta maha. Ta ütles, et peale minu äratulekut läks asi raskemaks. Vaesed nemad... Meie Janikaga olime eile aga üle kahe ja poole tunni koos! Lihtsalt istusime ja rääkisime. Ja siis käisime Apollos. Seal pidavat olema odavad raamatud, aga ei mingit odavust polnud. Vähemalt 15krooniga ei saanud midagi. Nii pidimegi tühjade kätega lahkuma oma lemmikpoest. Eks järgmisel korral veab meil rohkem.
Janikaga oli hea rääkida. Rääkisime pea kõigest. Jututeemad ei saanud ega saanud otsa. Nii tore oli jälle näha. Põnev oli ja nalja sai. Järgmisel korral räägime jälle kõigist maailma asjadest ja saame teineteisele tarku sõnu lausuda. Me naersime isegi vihma ära! Aga see tuli tagasi... Vihm andis märku, et me peame vastassuunades liikuma hakkama.
Ma pole kolmel päeval saanud õhtuti koju kuivalt. Hommikuti lihtsalt ei saja vihma ja mina ei viitsi seda vihmavarju ka ju kaasa tassida. Mõttetu. Ja koju tulen ma ikka jalgsi. Egas ma siis nõrk pole, et trolliga hakkan tulema! Pealegi, vihm on kasulik mu juustele. Eriti heitgaase täis märg vihm. Mina ei põe. Mulle meeldib vihm. Ma naudin seda. Vihmapiiskade langemine... Kõik piisad sarnased. Aga totaalselt erinevad. Kristalle täis. Igaüks toob oma tuju. Mõni langeb sujuvalt, teine kiirustades... Vihmapiiskade hingeelu.
Kolmapäeval käisin ''Tuhkatriinu'' esilinastust vaatamas. Ada mängis seal filmis. Ta oli pedofiilist kuninganna. Ada oskab elada oma ossa. Ta on superstaar! Kätliniga käisime seda vaatamas. Tegime isegi Ada-nimelised plakatid valmis. Me kahekesi moodustame Ada suurima fännklubi. Egas meid normaalsete pilkudega vaadatud, kui me peale filmi oma plakateid demonstreerisime. Aga me polegi kunagi normaalsed olnudki.
Netil on täna sünnipäev. Saab 23 täis. On alles õnnis päev! Ma ostsin talle veini. Punase. Ma ei kujuta isegi mitte ette, kas see on hea või mitte. Mina ei taha igatahes katsejänes olla. Peale veini tegin talle veel fotokollaaži. Praagina loomulikult. Ei saa ju üht asja korralikult teha. PALJU ÕNNE, VANEM ÕEKSEKENE! (F)

No comments:

Post a Comment