Tuesday, September 14, 2010

Unistuste täitumine

Kummaline. Väga kummaline. Unistused täituvad alati siis, kui sa seda kõige vähem oodata oskad. Ja ma ei osanud isegi unes ette näha, et saan vähem kui kuuga kolm tööpakkumist! Üks parem kui teine. Ja viimane ikka kõikse parem... Aga valisin teise, sest viimane tuli natuke liiga hilja. Pealegi olen omadega väga rahul, et teise pakkumise valisin. Mulle meeldib selle seltskonna hubasus ja lihtsus. Keegi ei pea end teisest ülevamaks. Me oleme ühel tasandil, mis sest, et üks on ülemus ja teine alluv. Või et üks on teisest kauem töötanud.
Täna tuli mulle pakkumine assistendi ametikohale ettevõttes, mis tegeleb kinnisvaraga. Kindlasti on see väga hea pakkumine. Ja kui ma võtaksin uue riski, läheksin ma praeguselt töölt ära ja võtaksin avasüli selle vastu. Samas, ma riskin niikuinii mõlemat pidi - kui ma jään tööle bürooteenindusse, ei tea ma kunagi, kas firma saab jalad alla või mitte. Risk. (Tunnen selle tööga mingit seotust. Viimasel ajal on deja vu efekt deja vu efekti otsa. See tähendab head. Ma tean.) Kui võtaksin vastu sekretäritöö, ei tea ma kunagi, kuidas sulandun kollektiivi. Risk. Risk riskis kinni. Aga vahet pole! Mulle meeldib, mis ma teen ja olen igati rahul endaga! Pealegi pakkusin ma koostöö võimalust mulle tööd pakkunud ettevõttega. On mul ikka nutikust!

No comments:

Post a Comment