Monday, August 23, 2010

Unenägudes peituv reaalsus

On keegi mõelnud, et unenäod tähandavad midagi? Et unenäod lähevad täide? Et kui mõelda ja süveneda unenäkku, siis on kindel, et kõik juhtubki nii, nagu sümbolid ütlevad? Mina olen nii mõelnud ja mõnikord ma tõsimeeli usun neisse. Samas kunagi ei tea ette, millal nad täituvad ja kas just Sinu enesega.
Näiteks kord nägin ma unes rotte vähemalt kolmes unenäos. Rott teadupärast ei tähenda head. Haigust vmt toob. Ma mõtlesin ja mõtlesin ja ühtäkki selgus, et mu õde on haige. Suht raskel haige. Järelikult ma mingil määral teadsin ette, et haigus ligineb. Õnneks lõppes kõik hästi. Ega unenägu ei ütle ju otse et selle ja sellega juhtub nüüd see ja see. Oleks ikka lihtne elu, kui ma iga öö näeks unes midagi ja teaksin, kellega millal ja mis juhtub. Loomulikult tahaks seda teada! Teisalt oleks igav ka. Ma ei taha olla ju ennusataja. Tahaks lihtsalt teada, mida järgmisena ootama peaks.
Hiljuti nägin unes jällegi kummalist unenägu. Pooleldi oli tegu realistliku olukorraga, samas kahtlasi jooni lõik ikka ka välja. Sealsed sübolid täheldavad, et keegi peaks abieluliitu astuma (oli tüüp, kes vedas enda järel ratastega kohvrit ja kohver tähendab abieluliitu). Teiseks olid seal valged kummalised lilled, milled sain kohvrivedajalt. See tähendab au ja õnne. Niisiis see unenägu peaks vähemalt kahe sümboli pärast positiivsust tooma. Aga kuidas vaadata unenägu tervikuna? Aga ülejäänud objektid? Ja meeleolud? Ma usun neisse süboleisse ja nende tähendustesse. Põhjust suuresks lootmiseks see võib-olla ei anna, aga kes ei looda... Mina usun ja loodan, ja eks mõne aja pärast näeb, kes on õnnelik (või mitte siis nii väga) abieluliitu astuja.

No comments:

Post a Comment