Monday, June 3, 2013

15 korda kuulsam

1. juunil oli ju paraad tähistamaks miljonit asja korraga, sealhulgas ka korstnapühkijaid näidati. Ma siis võtsin kah paraadist tõbisena osa. Noh, see on see kui vanaisa ja isa mängivad vahelduseks korstnapühkijaid ja arvavad siis, et toovad õnne. Perekonna värk, mis teha. Aga jah, ma siis läksin ja tegin kah endast kõik oleneva, et paraadi toetada. Kommi anti kah. Ja vat, pildile sattusin kah. Mina jäin ka mitu korda kaamera ette (isegi Kanal2s olin ilusti liikuvas pildis) ja tehti paar klõpsakat. Ja siis saingi kohe mitu korda kuulsamaks! Vat, nüüd tulge küsige mult autogrammi - ega igaüks Postimehe pildileheküljele ei saa. Eriti korsnapühkijatega koos mootorrattal. Tasemel värk, ma ütlen. 

Ja nüüd me olemegi mitu korda kuulsamad. Ja mitte midagi ei pidanud tegema!

No comments:

Post a Comment