Sunday, January 13, 2013

Magus Amps

Kuidas saada rikkaks? Noh, igaüks meist tahaks ju olla rikas või vähemalt rikkam kui ta niigi hetkel on, on ju nii? Või noh, kui keegi tõesti tahab vastu vaielda, siis palun väga - mulle meeldib mõnikord kohe hirrrrrmsasti vaielda. Ja vaidleksin seni, kuni mul närv mustaks läheb. Ja siis viskaks sussid taeva poole ja oleksin kohutavalt solvunud. Igatahes, kuidas siiski ikka rikkaks saada. Asi on lihtne - annetage anonüümselt. Nii ütles mulle eile mu teine pool, keegi rikas onu olevat talle kunagi nii öelnud. Anneta anonüümselt. 10% oma igakuisest sissetulekust. No nii, ma olen annetanud, teinud väikesi annetusi, kas need ei lähegi siis arvesse? Peab ikka suuremaid summasid annetama. Siiski. Siiskisiiskisiiski. Ma küll ei oska lahti mõtestada toda ''anneta anonüümselt'', kuid ma arvan, et ma lihtsalt pean hakkama annetama ja lootma, et see toob mulle mingit pidi kasu sisse.



Täna juhtus midagi enneolematut - ma sõin midagi nii suussulavat, et homme kohe peale tööd pean endale varuma suuremas koguses (ja selle all ma mõtlen taolisi müstilisi kogusi, millega elab üle nii tuumasõja, maailmalõpu kui ka kõik muud pisiasjad). Igatahes manage endale nüüd silme ette pehme röstsaia viil (kõige parem on, kui ääred on eemaldatud), selle peale on määritud paksult šokolaadilist suussulavat magusalt pruunjat Nutellat. On ju meeletult hea? Oodake vaid üks hetk veel - see pole veel kõik. Too pehme magus Nutellasai on kaetud veel ühe pisipisikese detailiga - kõrge vahukoorekuhilaga. Mmmm. Need kolm komponenti koos... Oooo... Midagi paremat pole osanud jumalad välja mõelda kui vaid nutella-vahukooresaia. Sellega koos võib pilvedel hõljuda... Kujutage vaid ette - teie ise lõõgastunud olekus kõige pehmemal pilvepadjal taevas ning teie kõrval lebaskemaie suurim hõbekandik ilmatuma kuhjaga nutella-vahukooresaiaga... Te lausa hõljute ja naudite. Okih, tulgem maa peale tagasi - mõnel ajab see südame pahaks, mul on aga viib see keele alla. Maitse üle ju ei vaielda, teate ju seda.



Pannareid tegin. Salatit ka. Pole ammu teinud salatit koostiosadest: jääsalat, kurk, kokteilitomat, Saida juust, sidrun, ise lisasin juurde veel granaatõuna. Kõike panin piisavalt, aga ikkagist suutsin sidruniga natuke üle liialdada. Kui peab panema ikka pool sidrunit, ei ole mõtet lisada terve sidruni mahla. Okih, enne suurt hukatust sain jaole ning salat sai mahlasust vaid kolmveerandi sidruni mahla jagu. Küll mina juba oskan katastroofe korraldada. Tagantjärele on päris maitsev. Mõnus kerge salat. Teisalt, sinna kõrvale sai pirukaid ampsata, nii et kergest salatist jäi järele vaid... Mõte, et ma vähemalt sõin rohulist salatit.

No comments:

Post a Comment