Thursday, January 3, 2013

Igatsus*

Kuulsin täna kusagilt, et elu koosneb 70% unistustest ja ülejäänud 30% on juhus. See võib isegi väga suur tõde olla. Jeah, isegi vist täitsa kindlasti isegi on. Mõelda lihtsalt sellele, et umbes aasta tagasi soovisin ma midagi väga-väga-väga, kohe nii väga, et ma ei teadnud, miks ma seda soovin ja miks ma seda nii järjepidevalt soovin. Ju siis mu kallid kaitseinglid andsid suuna. Ja jah, päevad möödusid täis soovimist, konkreetselt soovimist, ja juhtus see, mis juhtuma pidi - soov täitus. Sellest, et soov-unistus täitus, sain alles hiljem aru. Mis mul muud üle jääb - unistused täituvad kui sul on piisavas koguses unistustele mahti.

Kui oma suud lahti ei tee, siis ei saavuta enam midagi. Täna kogesin seda. Mõnikord teen liiga palju ja ma isegi ei tea, miks. Mulle küll öeldakse, et võta hoogu maha, ära tee nii palju, mõtle ka enda peale. Noh, eks ma siis mõtlesin ja ütlesin, et ei taha, et nii edasi läheb. Mis sellega kaasnes? - Mulle öeldi, et mul on vaja puhkust, mitte üks-kaks päeva puhkamist, vaid puhkust. Sellega kaasneski see, et sain oma unistuste nädalavahetuse vabaks. Mul on kolm päeva järjest vabadust. Olgem ausas, ma olen siiski kuus päeva jutti tööd teinud ja täna hommikul olin ma endast nii väljas, et kasutasin sõnu ja väljendeid, mida minu suust väga keegi kuulda ei saa. Mitte, et ma oleksin neid valjusti kasutanud, ei, lihtsalt omaette olles ning poolsosinal. Eks sain ka vist endale külge selle tänapäeva haiguse nimega depressioon. Kahtlen - ma ei jää kunagi haigeks, aga kui jään, siis korralikult korralikult. Ja siis ma ka ei ravi ennast.

Joonistada tahaks. Lugeda tahaks. Rahu tahaks. Vaikust tahaks. Oeh, tegelikult on päris palju asju, mida tahta, aga mille saamine nõuab natuke suuremaid pingutusi, kui ma olen hetkel endast andnud. Ega iga keskklassi rahvaliige saa endale lubada rahu ja vaikust ajal, kui ta seda ise soovib. Taolise haiguse vastu on vaid üks ravim - leida rikas mees. Lihtne. Loogiline. Piisava jõu kohane. Nii et, miks mitte sellist ravi enda peal ka katsetada.



Suve tahaks. Maamaja tahaks. Soovin, et saan veeta suve ja võib-olla isegi kevade kaunis looduslikus paigas, kus mind ümbritseb rahu ja vaikus ja rohelus ja loodusilu ja linnulaul ja ritsikate laul. Vat selline mõnus maalähedus. Hinge on kripeldama jäänud, et ma pole nii ammu maal käinud. Igatsen seda elu...

No comments:

Post a Comment