Wednesday, February 13, 2013

Ristasin käed ja palvetasin

Tegelikult olen ma õnnelik. Puhkus kestab veel poolteist päeva, aga õnnelik, et sain natukenegi puhata ja aega maha võtta. Mida toredat korda sai aetud? Mhm. Ütleks nii, et kõike ja mitte midagi. Sünnipäev oli eile - PALJU ÕNNE MULLE! - sain 24 täis. Täna hommikul juba tundsin, et selg annab tunda, vanadus jõuab ju kohale. Oh issaristike, ei ole kerge seda aastate koormat kanda. Aiva raskemaks ja raskemaks läheb. Või siis mitte? Targemaks saan ka veel iga aastaga. Ja lõpuks olen nii tark, et tean kõike (tegelikult tean ma juba praegu kõike, aga ma lihtsalt ei taha välja näidata, kui arukas ja intelligentne olen, mõjub mu mainele halvasti... Teada värk) nagu targad ja vanemad inimesed teavad tavaliselt. Igatahes, natuke tollest pisikesest puhkusest kah.

Teletornis käisime S'iga. Sellest oli nigu natuke juttu varem. Sai veel nukuteatris käia, vaatasime etendust ''Hanel oli auto''. Lahe ja armas etendus, vabandust - nukuetendus. Selline pooletunnine lastekas kui nii võib öelda, aga meie mõistustele täiesti kohane. Peale etendust tegime väikese tiiru Nukumuuseumis, olin seal varem ikka käinud küll (ühe korra tervenisti), aga huvitav oli ikka, eriti õudne oli see kord õuduste kamber, eelmisel korral see küll nii scary polnud. Tundub, et vanusega kogunevad ka hirmud kiiremini. Kahtlane. Aga kogu tolle päeva püant oli siiski meisterdamistuba - õppisime viltima! Johaidiiii! Nõelviltimine polegi nii raske nagu pealt paistab. Torgid nõelaga villa ja siis ongi varsti vilditud! Nii rahustav ja lõõgastav tunne. Mina viltisin kiisu- oranži kiisu lillade kõrvade ja sabaga ja keele tegin ka välja, kiisu tahab ju piima ka juua. S tegi Angry Birds'i punase linnu, alguses tahtis ta notsut teha ja mis sellest siis välja tuli...

Nonii, mida veel tehtud sai... Ahjaa! Üks öö sõitsin autoga, mitte et ma seda väga hästi oskaksin, aga hakkama sain! Polnud midagi nii hullu. Libe vist oli ja auto suretasin ka mõnikord välja, aga siiski siiski - pole ma nii saamatu juhtum midagi. Lihtsalt S'l tuli tahtmine öösel sõitma minna. Ilus ilm oli - lumi sadas, kõik oli öiselt talvine ja lummav. Nii me sõitsimegi Lasnamäel väga suure ja ilmselgelt mitte arusaadava ringiga Rocca al Mare juurde. Ja ring oli tõesti kohutavalt ringine. Ühesõnaga, seal sai trallitada tsipa.

Üks öö läksime aga Räägu Pessa. Kõht oli tühi. Kui sul on ikka puhkus, siis venib mõnikord öö pikemaks kui hommik ja ma arvan, et see on täitsa normaalne, sest hommikul saab ju piisavalt magada ka.

Tuleb välja, nagu polekski puhkuse ajal mitte midagi teinud. Nagu vist poleks jah, raamatuid ostsime ka. Mida veel? Puhkus oli! Siis ei pea ju midagi tegema, või mis? Ahsuu - Hiina uusaasta võtsime kah vastu - Musta Veemao aasta. Ilutulestikku küll ei näinud, aga härra Savisaare kõne ja Hiina suursaadiku kõne kuulasime ikka kenasti ära. Siis hakkas külm.

Hambaarstil käisin. 65euri pidin välja käima. Ohissaristike, lihtsam on endal hambaid ise parandada. Hullumeelsus.

Igatahes, puhkan veel tsipa ja siis taas töömaile. Vähemalt on mul toredad kolleegid seal.


Aamennnn

No comments:

Post a Comment