Tuesday, July 17, 2012

Tarkus

Ma olen nüüd äraütlemata tark! Ma sain oma issilt teada, et nõukaajal tehti osa rublasid paberist kaltsuriidest. Kaltsuriidest saab ju ka paberit teha, mitte ainult puidust. Tegelt oleks see üks ütlemata suur kokkuhoid, kui me hakkaksime tegema üleliigsetest riietest paberit. Miks peaksime vanad riided ära viskama? Kogume kokku ja teeme raha! Vahet ju pole, kas puidu paberit või kaltsu paberist, raha väärtus on niikuinii sama ega muutu. Ainult materjal muutub. Vat siis, kui tark ja intelligentne ma olen. Aitab nüüd mu tarkusest. Mul seda niigi nii vähe, et ma ei saa sellega nii palju ka nüüd hiilata. Muidu hiilgan kogu oma tarkuse ühe korraga ära ja siis hiljem on kutupiilu - netu tarkust. Ja siis ma ei tea, mida ma küll pihta hakkan. Taolise olukorra vältimiseks hoiangi ülejäänud osa oma tarkusest enda teada.

No comments:

Post a Comment