Sunday, September 23, 2012

Poisipea

Juuksuris käisin. Mõtlesin, et pügaks kah oma olematut juuksepahmakat lõppude lõpuks. Mõtlesin, et lasen nii 15-20 senti maha lõigata. Juuksuri juures ütlesin, et võtku 15 sentimeetrit maha. Ma küll mõtlesin, et 15senti pole nii hull kedagist ja nii palju midagist, kui reaalsuses päriselt on. Selle peale saab vaid öelda, et kalkun ka mõtles ja lõpetas ikka supipotis. Nüüd on mul nii lühikesed juuksed, et hoia ja keela! Õlgadeni vaid. Enne olid nagu ikka pikad või nüüd, nüüd aga on mul ju päris poisipea! Isegi patsi ei saa väga teha. Issaristike! - Mul pole juuuukseiiiiid! Ise tahtsin ja ise vingun. Tegelikult olen ma päris rahul. Mõnus on. Nii hea oli ikka, kui juuksur, vabandust - meesjuuksur - mu juustega tegeles. Pesi, palsameeris, lõikas, pani õli pähe ja mida kõike veel. Ikka üle tunni aja sai seal istutud. Vahepeal oleksin peaaegu magama jäänud. Tõsijutt. Vahtisin peeglit ja silmad lihtsalt vajusid ja vajusid kinni. Kohutav. Juuksuri juures ikka magama ei jääks. Tegemist on kõigest minuga. Minul on lubatud kõik see, mis teistel pole. Haa!

Tööl pean ma ikka kõike tegema. See tähendab peaaegu kõike. Täna veeretasin suuri ümmargusi laudu. Tassisin, st lohistasin megaraskeid laudu üksi. Pluss vedisin toolide virnu. Et ma 10liitrist täis kohvitünni üksi tassi, see on igapäevane asi. Öeldi küll, et ma naisterahvas, et ma ei peaks tassima laudu ja toole, et las portjee. Aga ega ma mingi mömm pole! Kuulge - ma olen tugev Eesti naine ja kui tahan ja vaja võtan ka oma mehe selga ja tassin teda. Nii et otsige keegi omasugune kaklemiseks.

Eile sai lõpuks Neti sünnipäeva kah tähistatud. Aga kinki ei saanud ta ikka! - Kink on Viljandis hoiustamisel.

Ja kass lihtsalt tuli mu selja taha ja lebab seal. Oh, seda kõutsi. Armas teine kah.

No comments:

Post a Comment